vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ
Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz. |
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Zajímáte se o problematiku kontroly hospodaření ve veřejné správě?
Pak hledáme právě Vás!
Kontrolor/kontrolorka VSK
- Místo výkonu služby na Praze 8 - Libeň
- Služební poměr na dobu neurčitou (14. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 3. července 2024
- Předpokládaný termín nástupu je srpen až září 2024
Co bude Vaše práce?
Náplň inzerované pozice v té nejsložitější činnosti spočívá v tvorbě dlouhodobé koncepce, koordinace a metodickém usměrňování systému finanční kontroly u státních organizací, včetně tvorby návrhů celostátních systémových opatření pro zkvalitnění řízení a finanční kontroly finančních prostředků poskytovaných z veřejných zdrojů v celé veřejné správě České republiky jako celku.
Konkrétně se nový kolega/kolegyně zaměří na zpracování plánů kontrolní činnosti pro oblast veřejnosprávní kontroly s celorepublikovou působností a také zajištění přímého výkonu následné veřejnosprávní kontroly, tj. externí kontroly s prvky procesního auditu, zaměřené na správné (tj. zákonné, účelné, efektivní a hospodárné) nakládání s prostředky státního rozpočtu u různých typů státních subjektů.
Náplní činnosti je i zpracování souhrnných kontrolních výstupů a podkladů pro roční zprávu o výsledcích finančních kontrol ve veřejné správě a přispění svými poznatky z kontrolní činnosti ke kultivaci řídících a kontrolních mechanismů spojených s řízením veřejných financí.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
- Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
- Čerpání individuálních příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Platový tarif až 51 530 Kč dle započitatelné praxe1
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Stravenkový paušál
- Zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky
Co je na pozici potřeba?
- Vynikající organizační a komunikační dovednosti
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
- Trestní bezúhonnost
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
1 V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Máte zkušenosti z oblasti auditu?
Pak hledáme právě Vás!
Auditor/auditorka v odd. Audit EÚS
- Místo výkonu služby v Praze – Voctářova ulice, Praha 8
- Služební poměr na dobu neurčitou (14. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 28. června 2024
- Předpokládaný termín nástupu je září až říjen 2024
Čím se zabývá útvar?
Odd. „Audit EÚS“ má na starosti audity operací a audity kontrolního systému realizované v rámci ověřování finanční podpory Evropské územní spolupráce. Oddělení je součástí odboru
Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů. Organizačně je odbor součástí Sekce 04 – Finanční řízení a audit zastřešující působnost ministerstva v oblastech cenové politiky, kontroly, CHJ, auditního orgánu, výkaznictví státu
a v oblasti analýzy a hlášení nesrovnalostí.
Co bude Vaše práce?
Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice.
Na obsazované pozici je stěžejní agendou ověřování nastavení adekvátního kontrolního systému pro implementaci Evropské územní spolupráce a ověřování správnosti realizace projektů podpořených v rámci tohoto nástroje. Součástí práce může být také účast na jednáních AO
Co Vám můžeme nabídnout?
V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování na projekty realizované v rámci přeshraniční spolupráce.
- 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
- Možnost práce z domova v režimu týden na procvišti/týden doma a pružnou služební dobu
- Čerpání individuálních příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Platový tarif až 51 530 Kč dle započitatelné praxe1
- Stravenkový paušál
Co je na pozici potřeba?
- Vynikající organizační a komunikační dovednosti
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- Trestní bezúhonnost
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
1 V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Jste komunikativní osobnost s aktivním přístupem k práci, vynikáte svými analytickými schopnostmi a rád/a se učíte novým věcem?
Do týmu interního auditu a kontroly IKEM hledáme nového kolegu či kolegyni. Ozvěte se nám!
Rádi přivítáme také čerstvé absolventy a absolventky.
S čím nám pomůžete?
Budete realizovat audity zaměřené na funkčnost a efektivitu nastavených interních procesů v celém spektru činnosti Institutu. Dále budete provádět kontrolní šetření a hodnocení kontrolních mechanismů, budete se podílet na vyhodnocování vnitřního kontrolního a řídicího systému a v neposlední řadě budete poskytovat poradenské a konzultační služby v rámci Institutu.
Co si získá Vaše srdce?
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna
- Multibenefitní systém v hodnotě 10 000 Kč/rok
- Podpora dalšího vzdělání a osobního rozvoje
- Výhodné stravování přímo v IKEM
- Výrazná sleva v lékárně IKEM a prodejně zdravotnických potřeb
- Ubytování pro mimopražské uchazeče
Co od Vás budeme potřebovat? - Ukončené VŠ vzdělání ekonomického nebo právního směru
- Znalost MS Office
- Spolehlivost, zodpovědnost a diskrétnost
- Znalost legislativy pro oblast interního auditu; zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
Potěší nás zkušenost v oblasti interního auditu, znalost auditních postupů či znalost zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Nástup je možný od 1. 7. 2024 nebo dle dohody.
VÍCE INFORMACÍ O POZICI NALEZNETE ZDE.
V případě dotazů nás kontaktujte na alena.balazova@ikem.cz.
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Ministerstvo kultury hledá interního auditora do Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly. Pozice je vhodná: a) pro zájemce po dokončeném studiu ; b) pro specialisty v jiném oboru, kteří mají zájem o interní audit; c) pro zkušenější a zkušené interní auditory, kteří se chtějí dále zdokonalovat v profesi interního auditu.
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- Podílet se na přípravě ročního plánu auditů.
- Provádět audity klíčových procesů a oblastí ministerstva nebo se na nich podílet (a to případně včetně auditů kybernetické bezpečnosti a IT).
- Ověřovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti procesů.
- Zpracovávat analýzy, trendy a statistiky.
- Zjišťovat nedostatky a jejich příčiny, navrhovat doporučení k nápravě.
- Zpracovávat zprávy z jednotlivých interních auditů.
- Ověřovat implementaci auditních doporučení v praxi.
- Připravovat reporting podle potřeb vedení ministerstva.
- Podílet se na zlepšování auditorských postupů a na aktualizaci metodiky (zavádění datových analýz, AI, apod.).
- Poskytovat doporučení a připomínky k návrhům legislativy, vnitřních předpisů a metodiky.
Výhodou uchazeče bude:
- Předchozí praxe v interním auditu.
- Znalost auditní metodiky.
- Ochota kontinuálně se vzdělávat.
- Znalost oblasti IS/IT a kybernetické bezpečnosti.
Co Vám nabídneme?
- Velmi zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí v centru Prahy.
- Nováčkům příležitost poznat a naučit se interní audit, zkušeným profesní rozvoj a zdokonalení se v profesi interního auditu.
- Provádět audit v souladu s Mezinárodními standardy pro profesní praxi interního auditu.
- Příležitost poznat zajímavý sektor kultury.
- U nás nebudete auditovat jen jednu dílčí věc stále dokola. Procesy poznáte komplexně a napříč ministerstvem, pochopíte kontext. Díky tomu bude Vaše práce zajímavá a rozhodně nesklouznete do rutiny.
- Profesní rozvoj a sebevzdělávání.
- Sympatický a pracovitý tým.
- Příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu, po zkušební době 1 den v týdnu home office, příspěvek na Multisport kartu.
- Volný vstup do hradů, zámků, muzeí a galerií, které spadají do resortu Ministerstva kultury.
- Členství v profesní organizaci - Českém institutu interních auditorů.
- Možnost navrhovat a pomáhat zavádět změny v interním auditu.
V případě zájmu si prosím podejte oficiální žádost, která je k dispozici na webových stránkách Ministerstva kultury, viz link níže. Pro služební místo ministerského rady č. 14 je potřeba vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu. Uzávěrka přihlášek je 12. července 2024. V případě dotazů se můžete obrátit na ředitele Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly (odkaz: David Polášek MBA, DBA, ředitel odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly | mkcr.cz (gov.cz)).
Odkaz na inzerát na webu MK: OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na služební místo ministerského rady č. 14 v Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly v Ministerstvu kultury | mkcr.cz (gov.cz)